سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://medicalhistory.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

و من چقدر خوشبختم وقتی درس می خوانم

اولین و جامع ترین وبلاگ تاریخ علوم پزشکی ایران و جهان، www.medicalhistory.parsiblog.com، سایت دانشجویان تاریخ علوم پزشکی، سایت تاریخ پزشکی، تاریخ پزشکی طبرستان، تاریخ پزشکی ایران، history of medicine.

نویسنده: جمال رضایی اوریمی(دانشجوی تاریخ علوم پزشکی)

امروز دوشنبه 30 شهریور 1394 ه ش دوباره در ترم جدید به دانشگاه رفتم.صبح وقتی که از خواب پا شدم شور و اشتیاق عجیبی  برای رفتن به دانشگاه داشتم و میخواستم هر طور که شده زودتر به دانشگاه برسم، یعنی خیلی زود زود. مثل دوران دبستان و کودکی ام که اشتیاق زیادی برای رفتن به مدرسه داشتم. محیط دانشگاه  یک احساس آرامش و امنیت خاصی به من می دهد و علم و دانش دست و پای مرا به زنجیر می کشاند.

اما الان که در دوران زندگی متاهلی قرار دارم و فرصت ایام مجردی برای امور تحصیلی و کارهای دیگر به اندازه کافی را ندارم، تازه می فهمم که وقت و زمان چقدر با ارزش و مهم هستند. دوران کاردانی و کارشناسی برای من بسیار خاطره انگیز و لذت بخش بود. آن زمان یعنی در دهه هشتاد از شبکه های اجتماعی و موبایل های این چنینی هنوز خبری نبود. ایمیل و چت یک راه مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران بود. آن دوران بیشتر با دوستان گذشت و البته خیلی هم خوش گذشت.

اما وقتی مدرک کارشناسی ام را گرفتم و رفتم به خدمت سربازی و بعدش هم وارد محیط کار شدم و چند صباحی بعد هم ازدواج. دوره های و ادوار زندگانی یکی یکی از پی هم آمدند و گذشتند و دهه بیست زندگی ام به پایان رسید و وارد دهه سی شدم. و خوب حالا هنوز در ابتدای دهه 30 عمرم هستم و البته سرشار از عشق و شوق و شور و اشیاق و رسیدن به کمال مطلوب برای علم آموزی.

اما من اکنون اینجا ایستاده ام و رشته تحصیلی ام را دوست دارم و به خودم می بالم که چنین رشته ای را برای ادامه تحصیلات انتخاب کرده ام. رشته ای که با روحیات من بسیار سازگار است و به من برای ادامه راه انرژی می دهد. 

اولین و جامع ترین وبلاگ تاریخ علوم پزشکی ایران و جهان، www.medicalhistory.parsiblog.com، سایت دانشجویان تاریخ علوم پزشکی، سایت تاریخ پزشکی، تاریخ پزشکی طبرستان، تاریخ پزشکی ایران، history of medicine.

به هر حال صبح حدود ساعت هفت و نیم رسیدم دانشگاه و بعد از کمی گردش در حیات زیبای دانشگاه سری به آموزش دانشکده زدم. هنوز مثل اینکه اساتید و آموزش به هماهنگی های لازم برای تدریس نرسیده بودند. برنامه ها نیاز به بازبینی دوباره داشت و بایستی با مشورت دوستان و اساتید برنامه ریزی کنیم.

یک خبر جدید اینکه امسال دانشجویان ورودی 94 هم آمدند و ثبت نام کردند. خبر خیلی خوبی بود. من برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم و ان شااله در این ترم که در خدمت آنها هستیم لحظات و روزهای خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و این گل زیبا هم تقدیم به همه دانشجویان جدیدالورود که تازه پا به  عرصه سنگر علم و دانش گذاشته اند و علم روز افزون و به دست آوردن دانش پاک و مفید را برای آنان آرزومندیم.

اما امروز اولین جلسه درس تصحیح نسخ خطی با استاد معلمی برگزار شد و استاد با همان شور و انرژی فراوان در کلاس حاضر شده و شروع به تدریس کردند.کتاب تاریخ نسخه پردازی و تصحیح انتقادی نسخه های خطی نوشته نجیب مایل هروی به عنوان منبع درسی برای این درس معرفی شده و فایل pdf آن هم دریافت گردید که فایل دانلود آن را برای شما علاقمندان در ذیل آورده ام.

دانلود کتاب تاریخ نسخه پردازی و تصحیح انتقادی نسخه های خطی نوشته نجیب مایل هروی

و من هر وقت در دانشگاه بیکار می شوم از طبیعت زیبای دانشگاه استفاده کرده و عکسهای زیبایی از فضای دلنشین دانشگاه می گیرم و ثبت آلبوم خاطراتم می کنم.

 

ع


[ چهارشنبه 94/7/1 ] [ 7:18 صبح ] [ جمال رضایی اوریمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 417934